100 %

 2011.08.28. 22:04

3 nap van hátra a hónapból.A havi elvárásomat rég túl teljesítettem.Szerintem 140 ember hallhatott mt-t tőlem ebben a hónapban.Csak holnap 11 htt-m lesz.Azt kell mondjam ez a normális tempó a számomra.Így érzem,hogy haladok.

Több mint 20 családi,csoportos,összevont mt-t tartottam és közel 130 program van mögöttem.A szállodákban előre köszönnek és a nevemen szólítanak.2-3 frontom innen is lesz.

Rengeteg időt töltök egyedül magammal és hatalmas nyugalom vesz körbe.Mindent kizárok,ami negatív.Úgy érzem,hogy ezt az üzletet nekem találták ki.(Ezt Te is érezheted,hozzáállás kérdése)31 napból 27 napot töltök távol az otthonomtól és azért élvezem minden percét,mert haladok a céljaim felé.4 napot töltöttem pihenéssel.Gyakorlatilag medence parton hideg sörrel a kezemben,de minden nap eszembe jutott,hogy mennék már.

Nem megterhelő az utazás,a vezetés (idáig 4500 km,ja és nem vagyok kamionsofőr,tehát ennyit mentem az üzlet miatt) és a napi gyakran 8-10-12 óra munka,mert olyan fantasztikus üzlettársaim vannak,akik igazi álmokkal rendelkeznek és nem csak a szájuk jár.

Úgy érzem,hogy ebben a hónapban olyan 55 százalékot hoztam-hozok ki magamból és tudom,hogy sokkal többre vagyok képes.

Amit elakarok érni,az csak 100 %-on fog sikerülni és azt sem csak 1-2 hónapig tartva.

Te mennyit hozol ki magadból?

A bejegyzés trackback címe:

https://mlmrevolution.blog.hu/api/trackback/id/tr873186491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása