29

 2011.11.24. 23:32

Harmincadikán 30 éves leszek.Nagyon jó érzés.Annyit viccelődtem ezzel,hogy biztosan sok nem szokásos köszöntő üzenetet fogok kapni.Mindenkinek azt kívánnám,hogy legalább itt tartson ennyi évesen,mint én.Nekem ez az üzlet adott meg mindent.Ott van egy ilyen kincs az emberek kezében és többségében csak nyafognak és halogatnak.

Az én életembe a lányom hozott egy teljesen új értelmet.Ma vittük el oltani...hármat kapott. Kint maradtam,mert féltem,hogy megütöm a doktornőt,ha a gyerekembe szúr egy tűt.Pedig tényleg nagyon rendes és aranyos a dokinéni.Egy hős volt Picúr!!Én biztos nem viseltem volna ilyen jól.Azon gondolkodtam a váróteremben,hogy ha nem tudnék minden lehetőséget megadni és megteremteni neki,akkor nem lenne értelme az egész életemnek.Tegnap egyszerre kérdeztem meg 100 embert,hogy kinek a szülei élnek,vagy éltek anyagilag és időben függetlenül sok évi munka után. Egyetlen kéz sem lendült fel a magasba.Ez vár az emberek 90 %-ára.Valószínűleg rád is.Ez jusson eszedbe,amikor valami nehézségbe ütközöl.

Harcolni és küzdeni kell.Győztesnek születtél!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mlmrevolution.blog.hu/api/trackback/id/tr693409734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása