10 pontos lecke

 2011.10.22. 17:58

Íme az ígért interjú.Nekem nagyon tanulságos volt.Tudjátok kommentelni és ha van olyan kérdés,ami kimaradt utólag kaphattok rá választ.

Amikor leírtad a következő év végéig elérendő 10 pontot, mit éreztél?

Amikor elkezdtem írni azzal indult be igazából a folyamat.Ezt az emberek többsége nem teszi meg.A leírt célok hozhatnak igazi változást,ha erős érzésekkel párosulnak.

Miket írtál le,ha nem titok?

Először mindenki a legnagyobb dolgokkal kezdi.Társ,otthon, anyagi biztonság, utazás.

Milyen határidőt tűztél ki?

2011 augusztus 31. Augusztus vége volt,amikor leültünk egy kávézó teraszán és azt mondtad,hogy csináljam meg.

Mennyire hittél a leírt célok megvalósulásában?

Emlékszem,amikor beszélgettünk a célokról, nagyon magam alatt voltam,mert éreztem,hogy változtatnom kell.Semmi sem volt úgy jó. Belém hasított az érzés:Ez sehova sem vezet.Annyi negatív impulzus ért egyszerre,mint még addig soha.

Miben voltak mások az akkor leírt célok ?

Az akkori erős érzések tették mássá a leírt célokat.Addig nem éreztem azt az erő késztetést.

Mennyi idő múlva történt változás az életedben?

3 hónap múlva. Addig viszont mindent megtettem,hogy történjen valami.Folyamatosan ezen gondolkodtam és persze cselekedtem. Akkor kaptam egy könyvet tőled,az sokat segített.

Emlékszem.Bevittelek egy könyvesboltba és megvettem neked azt a könyvet.Egy magyar srácról szól,aki csóró falusi földrajztanárból három év alatt multimilliomos lett az MLMmel.Mennyi idő alatt kellett döntened?

5-6 nap alatt kellett döntenem a váltásról.5-6 percnek tűnt.

Mi járt akkor a  fejedben?

Az járt a fejemben,hogy ha ezt kihagyom, egész életemben bánni fogom.Ki akartam kerülni abból a gödörből,amit eddig csak ástam magam alatt.

Mi tartott volna a régi életedben?

Unalmas megszokás,kényelem...

Nem hangzik hülyén így kimondva?

DE!! A régi munkahelyemen mindig csak az álláshirdetések megnézéséig jutottam. Nem akartam változtatni.Persze ezt csak így utólag látom át.Az nem igazi AKAROM volt,csak a "jó lenne" féle akarom.

Volt e olyan pont az új munkádban,amikor azt érezted,hogy feladod?

VOLT,nem is egyszer. Leginkább a nyelvi megpróbáltatások, a kiszolgáltatottság. Meg persze a honvágy és az egyedüllét.

Miért nem adtad fel?

A célok miatt. Egyébként fél év alatt megtanultam a nyelvet,nagyon sok energiát raktam bele, a legnehezebb pillanatokban is.Ezt a kitartást az üzletben tanultam meg.

Hány évig dolgoztál a régi munkahelyeden?

8 évig.

Ebből mit tudsz felmutatni?Most elsősorban materiális dolgokra gondolok.

Az átlagos fizetés a megélhetésre elég..vagy még arra sem.Nem értem az embereket,hogy miért nem becsülik meg ezt az üzletet,mint lehetőséget,vagy változtatnak valahogy az életükön...

Most hányszorosát keresed az akkori jövedelmednek?

3 hónap alatt keresem most meg azt az összeget, amit 12 hónap alatt kerestem meg egy évvel ezelőtt. 10 év alatt nyerek 30 évet.

Mit számított az, hogy az üzlet bekerült annak idején az életedbe?

Kitartó lettem. Lettek álmaim, céljaim.

A következő évre is fogsz írni 10 pontot?

Igen.Persze.

Miben lesz más ez a 10 pont az előző 10 ponthoz képest?

Merészebbek lesznek már a céljaim.Sokkal többet eltudok már képzelni.Látom,hogy hogyan tudom megvalósítani és persze hiszek magamban.

Milyen érzés volt megkapni az első többszázezer forintos fizetésedet?

Nagyon jó volt.Először rendeztem minden pénzügyi kintlévőségemet. Nagyon szabad érzés az, ha nem tartozol senkinek.

Jutalmaztad magad valamivel?

Szerinted egy nő mivel jutalmazza magát? :) Ruha, cipő, táska.Jó érzés szabadon vásárolni úgy,hogy nem kell a pénzen gondolkodni.

Milyen változást hozott az, hogy nem kell minden forintot beosztanod?

Jó volt, hogy nem kellett azon gondolkodnom, hogy beülhetek-e valahova vagy nem kell kiszámolni,hogy mire van pénzem és mire nincs.. Ám valaki azt mondta nekem,amikor belevágtam ebbe a kalandba, hogy amennyi pénzt csak tudok tegyek félre. Te voltál :)    Megfogadtam. Volt olyan, hogy kinéztem valamit, de úgy döntöttem, hogy majd csak később veszem meg.Fel kell nőni fejben is a több pénzhez,különben jövedelem nagyságától függetlenül, mindig szegény maradsz.

Mit fogsz kezdeni az Amway üzlettel az életedben?

Ha még jobban megtanulok nyelveket, akkor külföldön is tudok üzletet építeni. Amway üzlet nincs elfelejtve, se a képzés.Rengeteget köszönhetek az üzletnek.

A képzésnek mit köszönhetsz?

Sokszor amikor lehangolt voltam, akkor olvastam, más emberek példáiból merítettem erőt. Utána mindig jobban éreztem magam, és kitartóbb lettem.

Mit üzensz azoknak, akik  ugyanabban a cipőben járnak, mint akkor te?

Nem szabad feladni, akarni kell. Ha valaki változtatni akar, akkor merje meglépni. Vagy keresni kell a lehetőségeket. Ha otthon ülsz, akkor nem fog változni semmi. Olvastam egy könyvet, amikor az író egy jelölttel beszélt. A jelölt azt mondta, hogy milyen jó azoknak akiknek nincsenek gondjai. Az író elvitte azokhoz, akiknek tényleg nincsenek gondjai,három sarokkal arrébb egy temetőbe.Ez a történet sokszor eszembe jutott...

Zárásként: Mit kérdeznél magadtól?

Miért nem léptem meg előbb, sokkal előbb??

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mlmrevolution.blog.hu/api/trackback/id/tr643322311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajnuska1000 2011.10.24. 19:38:49

...nekem már megvan a legújabb 10 pont!!!!!
Ez nagyon fontos!!! Az még inkább, hogy minden nap elolvasd a sajátodat!!!
süti beállítások módosítása