Vidéki üzlet :D

 2011.10.31. 10:52

Tegnap éjjel értem haza. Egy hetes üzleti út van mögöttem "vidéken". Ez a vidék dolog tényleg egy hülyeség.Többen kérdezték tőlem,hogy milyen távol építeni az üzletet az otthonomtól?

Először is Magyarországon belül a két legtávolabbi pont is megjárható 10 óra alatt oda-vissza.Nekem nagyon tetszik a keleti országrész.Érezhetően kevesebb a lehetőség mint itthon,viszont az emberek is nyitottabbak a lehetőségre,hogy változtassanak az életükön. Ott a többség 23 év alatt már dolgozik és tudja miről szól az élet.Nagyon becsülöm őket. Én ennyi idősen, egy elkényeztetett, kolerikus gyerek voltam.Csoda,hogy elkezdtem az üzletet, vagy inkább egy hétvégi szeminárium.Pont Debrecenben,aminek bevétel most fő célunk a barátaimmal.

Visszatérve a kérdésre,hogy milyen nehéz és mekkora áldozat távol építeni az üzletet:

Nézzük a körülményeket. Képzelj el egy 500 négyzetméteres spanyol mediterrán villát,amit pár éve építettek.Gyönyörű kerttel,kövezett gépkocsibeállóval,kovácsoltvas kerítéssel és korlátokkal.Gyönyörűen kialakított kerti kiülő részekkel és egy nagy kemencével,ami arra nagy divat.Itt szoktam lakni egy 40 négyzetméteres szobában:előszoba,fürdő és egy olyan háló,ahova reggeltől estig besüt a nap.Merthogy ott mindig süt a nap és melegebb van,mint máshol.

A figyelmességről: ha olvasod a blogot,akkor emlékezhetsz rá,hogy egyszer nem volt netem,mert rosszul tudtam a wi-fi kódot.Most négyen,köztük a tulaj mondta és írta le nekem,pedig csak egy fél mondattal említettem meg a múltkor.Van egy kedvenc éttermem ott szoktam ebédelni és vacsorázni.Mindenki a nevemen szólít és örülnek amikor ott vagyok.Most 5 különböző emberről beszélek.Olyan jól csinálnak minden ételt,hogy a válogatós természetemmel is MINDENT megeszek.Persze bármit megfőznek amit kérek. A múltkor a Zanzibár zenekarral vacsoráztam.Jöttek haza egy romániai koncertről és nekik is ez a törzshelyük,nagyon jófejek voltak.

Az árak: Késtem egy programról 5 percet és mondtam nekik,hogy meghívom őket valamire. Kértem 1 Segafredo presszó kávét, 2 üveges Cappy baracklevet és egy üveges Coca-colát. Fizettem 710 FT-t!!!!!! Mondom a pincérnek,hogy mindent fizetnék egyben. Válasz: Ez minden!! Nálunk ez lett volna 1400-500 Ft. 5 éjszaka szállás,6 nap teljes ellátás nem volt annyi mint az útiköltségem... Otthon ennél többet költünk el csak kajára 1 hét alatt....

Persze ez egyáltalán nem érdekel.Ami a legjobb érzés,hogy látom azoknak az üzlettársaimnak,inkább barátaimnak a szemében a csillogást,akikre fantasztikus élet vár. Huszonévesen fognak 5-600 ezer forintokat keresni és mindent látni fognak a világból.Bármit megtennék értük és persze mindenkiért az üzletemben. (semmit helyettük) Nagyon sok küzdelem,munka és kitartás kell,de nagyon hiszek az összes üzlettársamban.Büszke vagyok rátok.Nekem van a legjobb csapatom,bárhol is éltek a világon.

Ez az érzés van bennem mindig,akármerre járok az országban.Mindenhova szívesen megyek és mindenhol szeretettel várnak.Ez jusson eszedbe amikor az üzletedre gondolsz és ne legyél olyan aki otthon ül és végignézi ahogy a gyereke felnő és alig lesz lehetősége kiteljesedni ahhoz képest,amit adhattál volna neki.Hidd el megéri.... 2011.11.11.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mlmrevolution.blog.hu/api/trackback/id/tr953342012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsomiPeti 2011.11.01. 17:49:13

Milyen érdekes én Pesten is sokat hallom azt hogy a "vidéki" emberek mennyivel nyugodtabbak és kedvesebbek a messziről jött emberekkel, mint a felgyorsult nagyvárosban élők! Én tudom milyen mind a kettő! :) "Vidéki" vagyok! :)
süti beállítások módosítása