10 pont

 2011.10.22. 09:54

Szép napos reggelünk van.Fél kézzel írok,mert rajtam alszik a lányom.Minden reggelünk így kezdődik.Nekem ez a legjobb része a napnak,bár a többi pillanat is elég jó.Itthon elsősorban a családommal töltöm az időt és élvezem azt,amiért megdolgoztam.Megtanultam értékelni az UTAT és kihasználni az időmet.

Ebben az üzletben nem igazán láttam olyan embert,aki csak ezzel akar foglalkozni és nem folyik szét az ideje.Én ebben nőttem fel,így könnyen alakítottam ki magamnak az életemet.Az egyik legkritikusabb pont az időbeosztás.

Tegnap este kezembe került a tavaly leírt 10 pontom,amit 1 év alatt elérek.A hiba az volt,hogy nem olvasgattam őket. 4 dolog valósult (született) meg:

1. Vivike

2. Pénzügyi tervek egy része

3. Üzleti célok 1 része

4. Olyan meghatározott számú vezetői csapat az üzletemen belül,akik lojálisak és egy irányba tartunk.

Ma írom meg az új tervet.Annyi cél és álom változik egy év alatt.Ezt viszont azért tudom,mert van viszonyítási alapom. Van-e ennek ereje? Egy éve pár üzlettársamat "rávettem". Egyikükre emlékszem: Havi 80 ezer forintból élt hosszú évek óta,ugyanott dolgozott,ugyanazért a pénzért. Eltelt egy év, NÉGYSZER annyi pénzt keres, megváltoztak a lehetőségei,MERT VÁLTOZTATNI.

Nemsokára jön hozzánk.Csinálok vele egy interjút és felteszem a blogra.Pár napon belül.

Addig írd le a 10 pontodat!!

Ui: Kérdéseket tehettek fel a kommentek között

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mlmrevolution.blog.hu/api/trackback/id/tr623321468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása