CountDown

 2011.09.15. 09:25

Nem, még nem született meg a gyerek...igen még egyben van... Na jó,kompenzálva az előző bejegyzést: nagyon jól esik,hogy ennyi barátunk van és ilyen szeretet kapunk. Nem beszélve arról,hogy bárkit hívok üzlet,vagy termék miatt mindig kapom a kérdéseket,amiket néha sikerül viccesen megválaszolni.Egyik kedvencem:

Egy barátomat felhívtam,hogy megjött a termék,amit rendelt.Felvette a telefont és köszönés nélkül csak annyit kérdezett:

"APA VAGY?" -Erre hirtelen csak annyit tudtam válaszolni:

"NEM...GERI VAGYOK!!"  :)

19.-e a hivatalos dátum és 17-én utazok Pécsre egész nap.Ez nem volt kérdés közöttünk.Izgalmas lesz,de bármi történik ott kell lennem,mert embereknek tettem egy ígéretet.Illetve az elmúlt időszak összes munkájának értelme az,hogy ott lesz rengeteg új üzlettársam.

Gondold végig,ha nekem ennyit jelent egy találkozó,akkor te mindenkinek szóltál és mindent megtettél ? Ez az egész üzleted mozgatója!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mlmrevolution.blog.hu/api/trackback/id/tr663228842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása